Friday, October 28, 2011

happy 2nd anniversary

Tanggal 26 oktober merupakan tarikh keramat yg senantiasa diingati oleh aku dan kekawan yg lain..yyyy…coz hr tu la hari bersejarah buat kami…dan tahun ini merupakan tahun yang kedua aku d postingkan ke neger d bawah bayu…sabah tanah airku…..tetibe nyanyi aku nyanyi lagu sabah…

Sepanjang dua tahun ini pelbagai onak duri terpaksa ditempuhi…ada yang suka de yg duka..smuanya dikongsi bersama kawan2 yang sama posting dengan aku d SMK BUKIT GARAM 2,KINABATANGAN SABAH….di sinilah semuanya bermula….per cm bgus jerrr

Tahun kedua telah banyak mematangkan aku sebagai seorang yang educated..perr ayattt..tapi tu la kenyataanya..betul la kata orang..usia meningkat dan akal fikiran pon mesti meningkat..tapi aku rasa aku ni bile duk bersama geng blakang huru hara raser..aduhaiii….cam ne la nk kawin niii…huhuh

Tahun ini aku dah lulus induksi..skang hanya tunggu sah jawatan jer,,pastu tnggu nk urus pencen pastu nk urus kwsp..perrrr bnyak ggg…..aduhaiii bile la nk settle ni,,,kan best klu gaji meningkat bnyak gak.,.ni 100 je stahunnn…ishhh syukur la nakkk daripada tak de..ye takk..huhuh

Emmm pe yg nk d share ye spanjang dua tahun ni….emmm aku rase bnyak kot aku n kekawan buat kerja gilerr…1st aku rase bln 2 ritu..pas sukan besar skulah kami daki gunung kinabalu..xde latihan trus panjat..nk daki gunung yg rendah,.sory not our taste yerrr..low classs..hhahhaha…pastu jalan2 ke serata pelusuk sabah…emmm pastu klu boring time weekend buat kerje gile tido d otel tak pon p kota kinabalu semata mata nk minum yoyo ngan makn big apple n mcd ..hahahha…org kata gile..lantak la..jnji aku n kekawan apy..ade kami kesahhh..hahah

Ok...stopp...dh panjang aku melalut..sebenarnya aku tulis entri ni bukan aperr..saje je nk tnjuk smthing ..tadaaaa

Amcam jeles tak urang2 yg sama posting ngan aku..de kamurang smua cam ni..xde kann…kami sambut ni time hari khamis..ye la nk sambut 26.10 tak blh sb raya depavali..jd postpone hr khamis…kek ni kami share together gether…pastu mak lang sorang ni a.k.a kak su sponsor blue bery tat..sgt2 sedap..tq kak su..emm kali ni kami sambut bertujuh jerr

kami bertujuh jerrr ..sedih sb sorang tu dh pindah ikut suami...tapiii


tetibe ade seseorang terselit d belakang..ehh hajar..bile masa lak ko terselit ni we...per2 pon bg kredit kat si adrian sb die kasi adobe muka si hajar kat sini..huhu

aku harap kebahagian kita berlapan tidak sampai di sini sahaja..moga keakraban kita menjadi sumber inspirasi kepada orang lain supaya bersatu hati..wah ayat aku..skema nyerr..huhu

so aku chow dlu..nnti kita jumpa lagi rrr

tadaaaaaa

No comments:

Powered By Blogger