Saturday, April 16, 2011

lagu pilihan

kali ni jom kita nyanyi lagu rossa ku menungu...
jom layan..


Ku menunggu
Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku ‘kan selalu disini untuk menunggumu

Cinta itu
Ku berharap kau kelak ‘kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

[*]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

[**]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku
Ku tahu kelak kau ‘kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu

Ulang [*][**] 2x

Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu

end~


Wednesday, April 13, 2011

rahsia keserian.......

tetibe mo update blog setelah lama aku xupdate blog ni...
emm tuk bulan ni sgt2 xsuke..sb bz sgt..pelbagai aktiviti dan program telah di jalankan.,.nnti aku upload segala aktiviti yg berlaku pada bulan ni...tp kene tnggu laaaaa....
so rini saje nk share something..huhuhuhu
nk tahu...


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
tetibe iklan innershine muncul di kepala dan ayat produk kecantikan muncul//.
.muahahaha/
mcm leh jd duta produk plak..
emm tguk muka sebelum...huhuhuhuh..takutttttttt...betapa sengsaranye aku rasa nk mnghadapi muka yg teruk ini..
kan bgus klu produk2 kecantikan kat luar tu cr testimonial yg mcm ni...ni tak pilih muka artis yg dh memang cantik..klu cr yg muka mcm aku ni br la org akan percaya...kannnn
sb tu la skarang bile aku tguk muka org yg teruk tu..aku fham ngan perasaan dieorg...susah nk berjalan sb xde cnfiden,,
skang emmmmmmmm.......rahsianye....)

~lalalala~