Tuesday, March 1, 2011

bile hujan turun

bile hujan turun mcm ni trus tringat zaman budak2...kenapa ekk??
emm klu zaman budak cnfrm trn je hujan cepat2 buka baju kuar umah main air ujan..pergghhhh siuk owhhh

bile air hujan merintik..

tp bile mak nmpak hbs,,blk umah cnfrm kene rotan..klu tak de bekas kat bontot tu tak sah la kan...
pastu bile usia dah meningkat cara mo nak mndi ujan bertukar lain..hahhaha..nak tau..jeng2222
"""""ni time skolah..dlu bile blk dr skolah naik bas kekadang naik basikal..pastu naik motor...bile ujan kan...saje tau buat muka selamba je...org smua parking bawah pondok..aku emm tak de nye..trus jak bonceng moto lam ujan..alasan....ala klu berteduh pon mesti lambat lg ujan mo berenti..jd pe lg go on sjak la..hahhahah
zaman kerje lak emm cnfrm r malu klu nk mndi ujan kannn..buat mcm zaman skolah
dlu..redah jak..ala blk umah mandi la kan...tp klu buat mcm ni kat sini aku rasa lain sb mesti sakit kepala..mngkin air ujan sini x elok kot..banyak asid....huhuhu
tp bile blk kampung la paling siuk..klu ujan je time petang buat alasan ngan mak kononnya nk alih tangga kayu yang di sandar kat pokok kelapa..padahal mo main ujannn...tembirang besar owhhh ini anak...tp mak aku faham sudah ngan perangai anak die yg satu ini..suka sgt main air ujan..dr kecik sampai besar perangai die sama jak...

ni bile main air banjir dh mcm ni..klu main air ujan lg la....(sumb yahoo)

tp itu la diri aku kan..bile org bercakap..de aku kisah...muahahha
bercakap pasal ujan..mlm ini ujan...lebat gilaaakkkk..br je td kami bergotong royong kasi mop lantai..banjirrrr...mesti skang ni kat lorong 5 yg bawag bukit tu banjir..kesiannn
ok la mo bobok dlu..melayan ujan d kala menutup mata..siukkkkk..daaaa

3 comments:

felai said...

huajn turun aku turun padang p main hujan jugak...hahah..best gila geng...

sudirman said...

hujan turun..dulu aku kecil2 lari bogel lagi..skrg ble kah tu??hahahha

mier_eirul said...

lai n sudir..memang siuk giler..tp ni la perangai aku..meamng suka main air ujan tp versi ong tua..