Monday, February 21, 2011

imEj baru

tguk kat atas aku nyer header..cantik tak...lpas tguk aku nyer header terbaru ni br la aku rase ni la br betul2 hasil tgn aku sndr...tq filai..sb ko nyer header aku dpt satu idea..
nk d jadikan citer time tu aku ngah mandi..tup2 terdetik nk create header terbaru...gune sofware pe la ek..dah alang2 de picasa ini..pe lagi bertungkus lumus le mencari segala pic..nk gabung la nk cr tulisan la..tp biler dh siap upload...yesssss...mula2 hampeh sb terlampau besar..lpas 3 kali trial br menjadi...wah bngganyer..
mcm ade bakat lak aku ni buat header(puji dr sndr)..nk harap org puji baik aku puji dr sndr lu..huhuh

selepas 3 x trial..br la berjaya aku jdkan ia sbg header..

tuk sudirman tq r sb sblum ni ko buat kan aku nye header..kali ni aku ubah..br la jd diri aku sndr...
traser puas skang....so nnti kiter story ngan kisah menarik r...
klu de sebarang komen yg membiner silakan la..klu xde
aDeAkuKiSah...

3 comments:

felai said...

very nice header geng..keep it up..

mier_eirul said...

hahahaha...ade aku kisah..muahaha

sudirman said...

yeh...bagus2..nanti belajar lagi byk2 utk baiki lagi blog...biar nnt ada identiti sendiri..hehehhe