Sunday, December 12, 2010

pesen rambut disember


Salam…..
Setelah mngupdate blog smlm trase mau update plak hr ni..aku nk buat pe rrr..okey leee..smlm lpas mndi trus pg cermin..telek pnyer telek..naaaa aku nk buat perubahan..pe ye…tetibe abang aku jerit dr atas..wei jom potong rambut…..waala…jom…
Aku nk bt fesyen mende le kat rambut aku ni..nk color..kene kejar ngan parang kekgi ngan bapak aku..so kasi pendik lerrr..pendek mana weii..nk ikut abg aku..inda best..knapa???..die tu askar..agek2 le nk ikut pesen die kannn
Lamanya memikir..tup2 aku tnya barble tu…die bilang kasi pindik la…aku emm alrigttttt…so kasi potong hbs rrr..ye la pek…so jd le botak ni r..botak ker..tak la jugak..
Aku rase ok kot..mak aku ckp sebijik mcm muka abg aku..dh adik bradik kan..so ngan penuh truje aku upload lam fb..mcm2 org komen..emm motifnye..ramai gak la yg cncern pasai aku..mcm d sayangi lak..hikhikhik
Dlm pikiran..aku rase mcm nk kekal je thn depan kat sabah nnti..tp xpe..kite tguk lu..hjng bulan ni aku blk sana..ghasenye xsempat pnjg lg kot..hikhik…
Ok la aku chow lu…ok adiosss

Mirza amiro mohamad
‘Bila jari jemari mula berbicara’

2 comments:

sudirman said...

mirul..ko tanya budak2 sabah apa maksud telek punya telek..hahaha..bahasa kotor tu...kemaluan perempuan..hahahaha

mier_eirul said...

hahahaha....tu la gunanye bahasa rojak..tetibe aku cmpur bahasa..sabah de smjung de..sengal je aku rase bile aku bc..cnpem ramai bengong baca,...hikhik..xpe sudir,,saje nk mencarut skit..hikhik