Sunday, August 17, 2014

kawin ke tak...

nk kawin tak...........................semua cakap nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...gatai naaaaaa
tapi mampu keerrrrrr..kaedahnyaaaaaaaaaaaa mcm mn...
tadi mak i call..
mak...mirul tadi kak su khabor ade org nak mai minang tu...
aku..sape dio ma....
mak..sorang tu doktor..sorang tu nurse..
aku..tidaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....
mak..yo laaa..try mu call kak su mu...
aku..biar dok pon ma oittt..derraaaaaa bulu roma ore dengar ma cakap gitu...
ma..ma pon lucu sero..tapi ma oyak doh ke kak su mu..mirul tu malas lagi nk bini...
aku..&^*&%%$%&

                 ituuuuuuuuuuuuuuu dieeee..kaedahnya..diva tak aku..sampai begitu sekali...baru je aku putus tunang...ade org nak masuk meminang..ingt ni zaman apeeee...aduhaiiii xleh aku terime kenyataan ini...i nk single lagi tau..cari la org lain...tapi sah2 aku kene kawin jugak kan...dah masuk remaja purba ni mcm mn...
                   tapi mcm mn ye nk explain...org ni bile dh berkejaya susah nkk fikir hal2 begini..memang la jeles tgk kawan2 dh ade anak berderet tapi aku..ade ape..asik keguguran je...ye laaa..mlm mkn..pagi2 berak kat tandas..(jgn nk double meaning r....)
aku pon terfikir jugak kekadang bile xkawin ni org mengata dan asik tnya..


A..mirul ko bile nak kawin
aku..lum ade jodoh....
A..kawin la ko cepat..nnti tak laku...
(lam hati geram je nk cakap..ko pakcik bile nak mampusss)

                sebookkk je nk jaga tepi kain org..mnyampah aku...tapi tu la kan..lumrah alam..yang xkawin tnya bile nak kawin..dah kawin d tnya bile nak ade anak..yg dh ade anak..bile nak tmbh anak...manusia..mcm2 ragam..aku pon xtahu nk komen per lg...tnggu je la bidadari dr langit...ko rasa apeeeeee...

No comments: