Thursday, June 9, 2011

nOra EleNa





lamanye aku xmengupdate blog aku ni..kaku dh aku rasa jari jemari ni...actualy within this month aku memang bnyak giler kerje..bz memanjangggg..nga kursus induksi..ngan aktiviti skolah ngan segala macam program..nnti ku share ngan korang smua sepanjang aktiviti ku pada semester 1..nnti r…..huhuh…so rini terpanggil nk story mory skit...

cam biaser cuti skolah lepak lepak kat luar umah pastu tetibe dengar lagu ni….lagu yg korang dengar skang ni…mcm siukkkk jerrr…so ngan penuh trujenye aku pon melabuhkan ‘pantat’(sabahan dialek) ku ke atas bantal yang empuk..so layannnn…..

terdetik lam kepala aku…aikkk mcm penah aku lihat ini citer..di mana ye…wahhhh novel kasih yg sucii..trus Tanya kat adik ku bile lg d tayang…ala rugiiiiiiiiiiiiiiinyeeeee..aku dah termissssss….aihh susah ni bile dah mula tangkap jiwengsss ngan drama melayu ni….

So lpas je hbs citer aku trus review citer ni kat tenet…naaaa fenomena kahhhhh…bnyak jugak yg komen sal citer ni..emm bg aku citer ni sgt best....aku ni ingt2 lupe. xcaye cube klik cik geligeli...buduh je surat bntahan die..huhuh..sory r..guru d pgi hr..

Pasal citer ni..mencr aku mngorek segala kotak mencr novel ni..satu mlm aku layan novel ni.. klu sape yg baca novel die mesti korang akan cakap lain kan..biaser la..drama..mesti la die olah skit sebanyak kan…

So mlm esoknye bile aku terpacak kat depan tv trus aku membayangkan citer ni ngan novel yang di baca..,hahaha..jiwang gilerrr..

Well kita tguk nnti pe kesudahan citer ni r,..sama ke tak lam novel.klu sesape yg truje beter pi la cr novel kat kedai basikal..mana tu de lg di jual..klu sespe yg dh beli p korek lam stor ke kotk2 lama ker..cam aku...huhuhu...

so jom kita layannnnn….

No comments:

Powered By Blogger