Wednesday, April 13, 2011

rahsia keserian.......

tetibe mo update blog setelah lama aku xupdate blog ni...
emm tuk bulan ni sgt2 xsuke..sb bz sgt..pelbagai aktiviti dan program telah di jalankan.,.nnti aku upload segala aktiviti yg berlaku pada bulan ni...tp kene tnggu laaaaa....
so rini saje nk share something..huhuhuhu
nk tahu...


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
tetibe iklan innershine muncul di kepala dan ayat produk kecantikan muncul//.
.muahahaha/
mcm leh jd duta produk plak..
emm tguk muka sebelum...huhuhuhuh..takutttttttt...betapa sengsaranye aku rasa nk mnghadapi muka yg teruk ini..
kan bgus klu produk2 kecantikan kat luar tu cr testimonial yg mcm ni...ni tak pilih muka artis yg dh memang cantik..klu cr yg muka mcm aku ni br la org akan percaya...kannnn
sb tu la skarang bile aku tguk muka org yg teruk tu..aku fham ngan perasaan dieorg...susah nk berjalan sb xde cnfiden,,
skang emmmmmmmm.......rahsianye....)

~lalalala~



3 comments:

felai said...

jauh beza owh...apa rahsia ko nie?..hehe

mier_eirul said...

hikhik..tnggu ko pigi sini nnti aku citer..muahaha

sudirman said...

wow..ko pakai produk apa??berkesan lah...